بیماری های کلیه IgA با کراتینین 3.1 است برای آن هیچ درمانی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه IgA با کراتینین 3.1 است برای آن هیچ درمانی وجود دارد

دکتر، لطفا من کمک کند. دکتر به من گفت که من کردم و IgA در سطح کراتینین من است تا 3.1، من بسیار ناراحت است، من می دانم هیچ چیز در مورد آن. آیا این یک بیماری جدی است؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟
سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. به عنوان یک بیمار شما باید آرام نگه دارید، شما می دانید که سر تنها روشن می تواند کمک به شما در راه مناسب را پیدا کنید.
در واقع، نفروپاتی IgA یک نوع بیماری خود ایمنی است و همه ما باید آنتی بادی IgA، برای افراد سالم و IgA Aantibodies می توانید به طور معمول کار، در حالی که برای بیماران پیچیده ایمنی بیش از حد با توجه به پاسخ بیش از حد واکنش آنتی بادی IgA تولید شده است.
چنین سفر پیچیده ایمنی در سراسر بدن همراه جریان خون، به نام کمپلکس ایمنی گردش خون، برخی از نهشته پیچیده ایمنی در سلول های mesangial از کلیه ها، cauing التهاب در سلول های mesangial کلیه، به طوری که کلیه آسیب می بینند، که بیش از 50٪ از کلیه نفر مجروح شده اند، سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی خواهد بود. همانطور که برای وضعیت شما، حدود 70 درصد از کلیه های خود را زخمی شده اند، پس از آن واقعا فوری را برای شما به تنظیم سیستم ایمنی بدن خود را به کنترل بیماری سیستم ایمنی، محافظت از کلیه ها از تشدید و به طور همزمان برای تعمیر کلیه مجروح و بهبود عملکرد کلیه.
شما می دانید، تنها در علم به حق شما می توانید درمان مناسب را بر اساس. در بیمارستان ما، ما در حال حاضر متوجه شدم که غلظت IgA یک نوع بیماری های خود ایمنی است، ما درمان چنین بیماری از علت ریشه: سیستم ایمنی بدن اختلال و درمان منظم است به شش مرحله، به نام به عنوان درمان طبیعی ایمنی تقسیم شده است. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: